Chill

Idag är det typ en chillardag :) Rätt skönt måste jag säga =)

I natt sov jag hos Felicia, vi var uppe till typ 2 - 2.30 typ, som vanligt då... :P Fellen var typ helt knäckt på morgonen hahaha xD Jag var faktiskt inte det minsta trött, även fast det inte vart så många timmars sömn ;P
Jag fotade lite på Felicias häst Eila och Felicias kusins ponny Vivi Anne samt Felicias hund Doris. Det var så fint väder, så då är det jätteroligt och fota :D Har nu suttit och redigerat alla bilder.... Det vart typ 75 st bilder totalt... :P Lägger ut några enstaka här som vart rätt schyssta tycker jag ;P

Nedan: Eila


Eila


Vivi Anne




Doris


Vill bara påminna ännu en gång att det är copyright på alla bilder på min blogg... Ingen får kopiera någon bild utan tillstånd från mig.
Jag är mycket tacksam om ni respekterar detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0