Dåligt med inlägg

Nu har jag inte skrivit något på flera dagar, så det kändes som att det var dags att uppdatera lite nu va ;) Det har ju varit riktigt bra väder dom senaste dagarna här, så det har blivit mycket sol och bad, vilket är härligt! =) 2 dagar i streck nu har jag somnat i solen(!!) haha ;) Mycket skönt ska jag säga :P i vattnet i Ljungan, vid våran stuga är det ungefär 18 grader varmt, lite kallt kanske, men ändå skönt på något sätt :P i måndags, tisdags och onsdags var jag och min familj nere i Göteborg på en liten mini-semester, i måndags var vi på Liseberg, jag var rädd som vanligt haha ;P Köpte ändå åkband, fast jag åkte bara typ 5 karuseller xD Pappa vann förresten 2 kg Dumle!
Bilden nedan: Brorsan försöker äta xD


Idag ska jag försöka bege mig ut till havet någonstans för att sola och bada! Det är superväder ute nu, nu vill man inte sitta inne! :P
Ikväll ska jag och Elliot träna för Gunilla, om typ 2 veckor är det ju NM ;D
Ha det gött i sommarvärmen!! Kraaaam Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0