Dressed for success

I natt sov Felicia över hos mej, vi var uppe till kl 03.00 haha :P Sedan klev vi upp vid 9-10, åkte ner till ICA och handlade lite smågrejjer ;P Sedan red jag på Elliot och Felicia på Eila i paddocken. När vi var på väg ner till paddocken kom med två crossar på vägen, bakifrån, den första crossen lät ASMYCKET, dessutom släppte han på bromsen och gasade igen om vartannat!! :O Helt sjuk människa :O Elliot och Eila hoppade rätt fram och vart asrädda och dessutom vände han som körde direkt tillbaka :O Sjukt!! Elliot och Eila var typ störda/okoncentrerade mer eller mindre hela ridpasset.... Det började regna när vi red och det regnade bara mer och mer hela tiden....
När jag var på väg ner till paddocken flög låten "Dressed for success" in i mitt huvud från ingenstans, sedan när jag kom hem från ridturen så spelades den på radion! hahaha tala om komsikt! xD

På eftermiddagen åkte jag, Felicia, Pia, Alex och Davve ner till stugan med Loppan xD hahaha
Vi åkte ner till våran stuga nere i Ljungan och åt lunch, sedan badade jag och Felicia i spöregnet ;P Det var 16,5 grader varmt i vattnet, fast det var kallare i luften, så det var skönt att bada :P Vi badade i typ 10-15 min xD Vi hoppade även "kanonkulan" från gräsmattan och i vattnet (det är grymt högt vatten i Ljungan, som är vid min stuga, det är vatten ända upp till gräsmattan, och om man hoppar i från gräsmattan så är det 160 cm djupt direkt xD) det är ju en älv, och så kan det se ut då :P

Nu ikväll har vi haft lite släktingar här på middag. Bla. min kusin Ella. :)
Nej nu ska jag dra och kolla på lite TV! haha
Kraaaam "Denne"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0