Elfte Augusti Tvåtusennio

Idag har det inte varit något vidare väder! :/ Red Elliot i morse, då regnade det dock ingenting, men ändå :P Red Elliot ner till NRF och red runt lite där, det var upptaget i paddocken och i ridhuset, så vi var ute på framridningsplanen då. Elliot har aldrig gått där någon gång, så han tyckte det var lite småspännande ;) Han var lite tittig/spänd ibland, men det gick bra ändå. Han kändes bra, vi red mycket enkla galoppombyten, eftersom vi ska rida La:5 och La:6 som är på NM:et nästa helg... =) Han gjorde dom riktigt bra idag tycker jag, i varje fall dom allra flesta :) Duktig Elliot =)
Efter det slängde jag i mig lite käk som hastigast, seddan gjorde jag i ordning mig och åkte till Skottsund (golfbana) och kollade lite hur det gick till i kiosken på golfbanan där... Jag ska jobba lite där är det tänkt. =)
Sedan när jag kom hem ösregnade det! Då var det till att gå ner till stallet fort som attan och ta in Elliot och en till häst som sällskap.. Som tur gick inte Elliots täcke igenom! Nu ikväll har det varit stallmöte i med dom som står i stallet. Vi brukar ha det ibland och gå igenom rutiner och se om det är någon ändring eller något nytt.
Nu är jag så trött så jag håller på att somna xD Ska nog bege mig till soffan och kolla om det är något sevärt på TV:n tror jag! Det är inte ofta jag sitter framför TV:n ska jag säga, högst en gång varannan vecka typ! :P Jag är helt enkelt bara inte en TV-tittarmänniska. :P
Ha det göööötttttt! Kramkramkram "Denne"


Justdet! ska förresten "passa på" och länka till filmen som vi såg nere i Göteborg på Bio förra veckan, Sommaren med Göran. Den var lätt asrolig tycker jag! ;D


http://www.youtube.com/watch?v=qqWGO_jZmI4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0