Fullt upp

Idag har det varit fullt upp ska jag säga, upp kl 7, började jobba kl 9. Slutade vid 17, åkte hem och slängde i mig lite yoghurt som "mellanmål", sedan gick jag ner till stallet och gjorde i ordning Elliot för transportering samt träning. ;) Jag och mamma åkte till Björkbackegård med han, där har dom ju ett 24x60 meters isolerat ridhus med asbra underlag, ett relativt nytt ridhus, det är typ 4 år gammalt eller nåt :D Det var helt lungt på hela anläggningen när vi var där och tränade. Haha, det kan ju ha att göra med att det var en fredagkväll kl 19-20 vi var där, men ändå ;) (Y) Elliot kändes riktigt bra tycker jag, mamma sa att han såg mkt fin ut :) Jag red igenom La:5 för första gången i hela mitt liv! xD haha! Vi red hela programmet utan några större problem =) Han vart lite spänd i ena slutan, men vi red den några extra gånger, så fick vi till den rätt bra =) Han kändes grymt bra, speciellt i traven! :D:D Mamma filmade när jag red La:5 idag, så nu ska jag kolla på den och se vad jag kan förbättra inför morgondagens tävling! ;)
Ha det braaaa! Kram Denne

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej!

Tusen tack:)



Munsboro Violet har en Röösli(dressyrsadel)jag vet faktiskt inte vad det är för modell, vi har köpt den av Lena Lilja är hennes gammla sadel. (lenalilja.se) :)

2009-08-24 @ 17:48:24
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Den har nog träbom skulle jag tro;)

Munsboro Violet är inte min utan min lillasysters ponny (lydiagranztrom.blogg.se)

2009-08-24 @ 20:07:58
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0