Gymnasieinfo

Idag har jag jobbat 9-17, sedan när jag kom hem åkte jag och mamma raka spåret in till stan och kollade på gymnasiet som jag ska börja på måndag... Thoren Business school, programmet som jag ska gå heter Business btw :P Det är en typ av samhällslinje med ekonomi i också.. (om jag har förstått det hela rätt!)
Nästa vecka (tis-ons) åker vi iväg med skolan till hemligt mål, vi ska typ tälta och sånt xP hahaha, jag känner mig inte särskilt inspirerad om jag ska vara helt ärlig xD men men ;P haha
Sitter och snackar med Fellan som är i huvudstaden nu xD haha hon ringde mig med mobilen för typ 30 min sedan xP haha vi sitter och tomsnackar mest, vi ba typ: mm, aa, yes, haha osv.osv. xD hahaha vi har askul xD
Imorgon är det jobb, samma tider som idag förmodligen :P Sedan på kvällen ska vi åka in med Elliot till Kungsnäs för att träna för Gunilla. =)
Nej, nu måste jag hoppa i säng så jag somnar någon gång! haha
Kram!! Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0