HAHAHA

Jag öppnade precis ett brev som kom här i våran postlåda idag, från Folktandvården. Jag höll på att dö av skratt när jag läste vad som stog :O Dom verkar ha förväxlat mig med en tvååring elr något xD haha "Du och ditt barn är välkomna till oss" "Nya tänder är extra känsliga för karies............" osv hahaha ;) (i)
Nu ikväll var vi och tränade med Elliot (måste ju träna idag, eftersom det är tävling imorgon)... Så jag proppade i mig Alvedon och red. Jag tränade för Gunilla på SRK, vi tränade i stora ridhuset, med staket och domarborden uppsatta inför imorgon. Dock var det väldigt mycket folk som red där, vi var som mest 12 pers som tränade runt på en 20x60 bana.... xD men han kändes bra ;)



Där är en bild från brevet ;) Ha det! Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0