Jeo

Sitter här och kollar runt på olika sidor och bloggar osv. Liiite drygt kanske ;P Men vad ska man göra när man är sjuk :( Mitt på dagen här skrittade jag och Felicia ut på våra svarta valackar, Elliot och Hunk. Felicia köpte en ny ponny här om dagen, Hunk van de Bijvank heter den. :P Långt och krångligt namn xD Dom gick alldeles ypperligt bra tillsammans, dom är ganska lika varandra till sättet haha xP Fast Elliot är en aning fjantigare och viljestark om man säger så haha xP Min lilla bushäst xD Vi red bort till Ljungan, dom var mest lugna och skrittade där med öronen rakt framåt.. =) Det var bra för Elliot att komma ut och röra på sig så här dagen efter tävling.. Jag brukar oftast göra så ;) Imorgon får han nog vila, med tanke på att det är min första skoldag efter sommarlovet osv osv. Det känns lite tungt att börja skolan igen måste jag säga :/ Men det känns väl bättre när man "kommit igång" efter någon vecka eller så tror jag. :P Det tar ju några dagar innan man kommer in i allt igen..
Nej nu ska jag avsluta skrivandet för denna gång! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0