Less

Alldeles nyss blev jag rejält less på min vilde till hund! När jag lekte lite med han ute på gården, kastade pinne och så, då rätt som det var släppte han pinnen och stack iväg mot vägen (en landsväg som är typ 50 meter från vårat hus), för han såg två hundar på andra sidan vägen. Jag hann som tur få tag i "byrackan" innan dom började tjaffsa (det var en labradorhane den andra hunden som han sprang till). Charlie brukar aldrig springa ifrån gårde så häst, då vart jag rejält less på han ska jag säga! Inte kunde han lyssna på matte för fem öre eller! :/ Men man kan inte bli så arg på han då han är så förbaskat söt! Tog denna bild idag när vi var ute och lekte.



Imorgon bitti ska jag upp jättetidigt, fixa i ordning mig inför skolan osv. Bussen går kl 7.46 från E4!
Kram! Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0