Omgjord hemsida

Nu tyckte jag att det var på tiden att göra om min hemsida! (det var ett år sedan sist ska jag ta och säga!) Det vart mycket bättre nu tycker jag, vad tycker ni?? :) www.freewebs.com/denisedanielsson
Det vart lite roligare med en lite höstig design med någon fräsch bild ;) Bilden som är längst upp är för övrigt från SM:et, det vart rätt rolig design när man gjorde så där ;)
Jag skulle även vilja fixa till nån riktig/egen design här på bloggen, men eftersom jag inte förstår mig på dom där "kodmallarna" ännu så har det liksom inte blivit av :/ Nån som kan hjälpa mig? :D:D haha
Nej nu ska jag nog gå och vila lite tror jag.... Ha det! Kram! Denise

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kan fixa en åt dig nån dag:)

2009-08-26 @ 23:48:02
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0