Sol och bad

Nu är jag hemma efter 2 dagar på Alnön, i mormor och morfars stuga. Vi badade och solade två gånger igår, ena gången på eftermiddagen, sedan gick vi även ner till stranden på kvällen i månskenet. Det var så vackert när månen blänkte mot havet, man såg ut mot horisonten när man guppade omkring bland vågorna :) I morse tog jag lite sovmorgon och sedan begav jag mig ner till stranden för att steka lite =) tyvärr var det en del moln idag, men solen tittade fram emellanåt ;)
Jag åkte sedan hem (åkte både dit och hem med moppebilen), när jag var i stan och på väg mot Njurunda var det jätteseg bilkö hela vägen! Kul! :( Så det tog säkert över 30 minuter mellan stan och Njurunda, det som i vanliga fall tar typ 20 minuter.... Man blir såå less på långa och sega bilköer!!
Nu igår och idag har jag brännt mig rätt mkt, även fast jag tog det rätt försiktigt med solningen xD
Nu ska jag ut och rida en sväng i skogen på Elliot!
Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0