Trött xD

I morse klev jag upp kl. 4.59 om man ska vara exakt, åkte till Gunilla, där Elliot stog i natt. Jag gjorde i ordning Elliot till kl 7 och red ner honom till klubben, där tränade jag och Elliot för Gunilla fram till kl 8. :P Sedan efter kl 8 stängdes banan, för harvning osv. Han var rätt laddad i morse, så det var bra att rida lite på morgonen innan.
Sedan var det hem och ladda om, kl 9.40 startade jag och Elliot, han kändes riktigt bra på framridningen :D Gjorde riktigt fina galoppslutor och byten osv :D Sedan när vi kom in på banan så spände han till sig lite xD Det vart en hel del 7:or i protokollet, men även på vissa moment typ 2:or, hahaha. Det var pga. att han kände för att göra sitt egna program och strunta i vad matte sa och inte.. hahaha :P Han gjorde lite byten där det inte skulle vara det och galopperade lite i traven, bus helt enkelt! haha :P Det vart 55%, klassen var då FEI:s individuella mästerskapsprogram för juniorer. Man känner ändå att jag inte riktigt har samma ork i ridningen som jag brukar, då jag inte har ridit på nästan 6 dagar... (Har ju legat i feber/influensa hela veckan..) Det kände nog Elliot med också tror jag, och därför passade han på att busa till det ;P haha. Nu blir det fokus på träning ett tag framöver, eventuellt blir det någon till tävling innan denna tävlingstermin är över. Men jag får se hur det känns och hur allt passar =)
Jag har fortfarande mkt ont i halsen, nu fortfarande (det har hållt på i en vecka nu :/) Man börjar undra när det ska ge sig helt... :/ Har även rethosta på det :/
Nu ikväll har mamma grillat kyckling och gjort klyftpotatis till, det var god Lördagsmiddag :)
Imorgon skulle jag egentligen rida FEI:s Lagtävlansprogram för juniorer, men jag strök mig pga. att jag vill vara hemma och kurera mig, med mål att gå på skolan på måndag. Det är viktigare att bli frisk än att tävla så här 2 dagar i rad, allra helst när det inte är något mästerskap.
Så på måndag blir min första skoldag efter sommarlovet, dessutom på en ny skola, eller ja, jag börjar ju Gymnasiet ;) Skolan heter i varje fall Thoren Business school, det är ett affärsinriktat "privatgymnasium" som är rätt nystartat mitt inne i stan. Det blir spännande att börja där tycker jag. :)
Nej, nu har jag skrivit alldeles för långt, haha, som vanligt då :P det är ett under om någon ens orkar läsa hälften av mina långa romaner till inlägg på denna blogg! haha :P
Ha det bra så länge! Kraaam Denise

Btw har det blivit något sepe med designen på bloggen, jag ska höra med Stina (som var snäll och hjälpte mig med min bloggdesign) om hon kan hjälpa mig så designen funkar som den ska igen :) Så, håll ut! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

jag orkade! =D

2009-08-29 @ 21:49:32
URL: http://anordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0