Upp tidigt

Jag vaknade till klockan 7, av vad det jag inte, men jag vaknade hur som helst i varje fall :P Kollade på klockan och såg att den var 7, som sagt.. Jag tänkte: Lika bra att kliva upp, med tanke på att jag och Felicia bestämde igår kväll att vi skulle logga in vid 7-tiden på msn och snacka lite.... Så jag pallrade mig upp i typ sömnen kändes det som haha :P Jag satte mig (halvlåg kanske man ska säga! xD) och slog på bärbara datorn och loggade in på msn xD Inte var det någon Felicia inloggad där eller, hon ligger säkerligen och sover fortfarande! xD Däremot var det en massa annat folk som var inne som undrade vad jag gjorde uppe så tidigt, eftersom jag är sjuk.... Jag sa som det var, att jag och Felicia hade "bestämt tid" och jag ville hålla tiden :P Men då är det så att Felicia inte är särskilt morgonpigg om jag säger så, så jag var ju i och för sig inte så förvånad att hon inte var inne på msn/vaken överhuvud taget! haha ;P Men jag som är morgonpigg (eller allting är ju relativt!) var ju i varje fall inne..... -.-
Sedan efter att jag snackat med lite folk gick jag ut för att palla ett äpple :D ASgott var det ;D (det var ju i och för sig från vårat eget äppelträd, men ändå!) Det har blivit riktigt finfina äpplen på vårat ena träd i år, fast synd bara att fåglarna äter upp typ alla äpplen för oss bara..... :/
Nej nu ska jag slå på TV:n och se om det är något intressant där (som det aldrig är då men ändå!!) Alltså seriöst, jag får något bryt varje gång jag slår på TV:n, för det är aldrig något bra/roligt/intressant på TV:n nu för tiden.... Det enda som går på TV:n nu för tiden är ju typ Rapport, God morgon Sverige, Hannah Montana och några asdåliga amerikanska serier, typ som Andra avenyn, 2 1/2 män!! :/ Hur kul är det att kolla på TV då? Det är anledningen till att jag INTE kollar på TV särskilt ofta.... Det enda som är bra (på morgon-/dagtid) är ju Vakna med the Voice på 5:an.... Nu ska jag nog gå upp och se på det bara därför..... Det är bara typ 20 minuter kvar av det, men då får jag väl se ngt iaf.....
Tjiiiing!!! //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0