vet inte vad jag ska ha för rubrik?

Tjaaa!
Nu var det ett bra tag sedan denna lilla blogg fick någon form av uppdatering! Bäst att jag skriver något då.. ;P
Idag har det varit jobb hela dagen, eller ja, mellan 9 och 5 typ :P Det varen stor golftävling med ca 100 pers som deltog. =) Det var rätt lungt för mig i kiosken måste jag säga (Y) haha. Och btw så håller jag på att somna här och nu! xD Det kan väl i och för sig ha och göra med att jag sovit lite och ingenting dom senaste nätterna, eller vad tror ni? (i) haha, smart av mig där ;) Ikväll blir det nog tidig kväll om jag får gissa, så jag orkar upp imorgon bitti ;)
Igår red jag Elliot i ridhuset, han kändes bra tycker jag :) Red lite skolor och lite enkla byten+förvänd och sedan avslutade jag med en travökning som det är i La:5an. Jag ville se hur han gjorde en travökning på en uppridning, vi har aldrig gjort det förut... xD Ohh j*vlar vilken snygg/bra travökning det vart alltså! haha, ni skulle sett. xD Stadig, luftig, taktmässig, rak, bra form, bra steglängd och bra övergångar =D den vart jag nöjd med =)
Idag fick Elliot vila, Martin (Elliots hovslagare) fixade hovarna samt nya dojjor i morse :)
Nej nu ska jag nog käka lite middag tror jag!
Ha det!! Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0