Året 2009.....

.....har varit ett händelserikt år för mig med många roliga men också jobbiga händelser. Nu tänker jag inrikta mig på de positiva/roliga sakerna som hände i mitt liv under året såklart :) Så här kommer alltrå lite olika punkter om saker som hänt under det gångna året :)

- Jag börjar med att jag blev riktigt hockeyintresserad under år 2009! Intresset började redan i december 2008, men i början av 2009 blev man riktigt hockeybiten, fast på läktarplats! haha ;) Laget var självklart Timrå IK!

- Jag och Elliot startade vårt första Svenska Mästerskap tillsammans i början av juni 2009. Det var en rolig och nyttig händelse i mitt liv, jag åkte därifrån med goda erfarenheter, grejen att ha ridit ett SM är väldigt nyttigt i sig. Man vet nu hur det går till och hur det känns att rida ett stort mästerskap och att konkurrera mot sverigeeliten för juniorer. :) Jag tror det var en viktig pusselbit i min ridkarriär.¨
Nedan: Jag och Elliot på SM:et :)


- Jag gick ur nian på "Nivve" och började i augusti 2009 på Thoren Business School med inriktning Busniess (typ som samhälle/ekonomi). På TBS trivs jag jättebra, bra lärare och ett bra tänk på skolan. Jag tycker att det är en trivsam och bra stämning där, vilket är viktigt om man ska uppnå bra resultat i sina studier :)

- Jag och Elliot blev Distriktsmästare i Mittsvenska i juli 2009. :) Vi tog silver på Norrlandsmästerskapen för junior/young rider (upp till 21 år).
Nedan: DM guld 2009


- Jag och min familj åkte till New York i början av december 2009. Vi shoppade och kollade på en av världens bästa hockeylag i NHL. Nog en av de roligaste, om inte den roligaste, utlandsresorna/resan jag åkt på :)
Nedan: Denna bild tog jag under en kvällspromenad i New York :) Är jättenöjd med den bilden, när man kollar på den får man faktiskt en liten känsla om hur det var att vara där ;)


Nu har jag i varje fall tagit upp några punkter om saker som hänt under det gångna året, nu ser vi fram emot ett nytt och förhoppningsvis lyckat år! :):)
Gott nytt år på alla!
Massor av kramar från Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0