At home

Nu sitter man här hemma, eldar som en tok i vedspisen! Det är typ askallt ute! Omkring -15 grader.... BRRRR! Nu ikväll var det Timråmatch i E.on arena! Timrå tog sig an Luleå, dock förlorade Timrå med 0-3.... Skittråkigt! Dåligt spel från Timrås sida tycker jag.. Orkar inte tänka mer på den, den matchen är historia nu, nu siktar vi framåt!
Nu ikväll har jag (förutom att eldat i vedspisen i massor) chillat vid datorn och pratat med kompisar :) Jag börjar förresten bli en riktigt skicklig eldare ska ni veta ;D haha, jag eldade för typ första gången i en vedspis igår, och nu äger jag på att få igång eld, att fylla på med vedträn och därmed hålla elden vid liv utan att använda typ en halv miljon tidningspapper :D haha, ett stort beröm till mig där känner jag xD borde nominera mig till "Årets genombrott" när det gäller eldning ;) haha, jag är inte alls trött och flummig, nejnej! xDxD haha, borde verkligen sova nu!
Imorgon bitti ska jag upp rätt tidigt, ska rida ut Frosty med Felicia och Hunk! :) Nyårsritt! Hoppas det blir fint väder och inte så himla kallt :)
Imorgon är det ju nyårsafton! Jag måste sammanfatta året i korta drag då! :P
Men nu ska jag sova!
Kramar Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0