BRRRR vad kallt!

Nu sitter man i soffan på skolan, har nyss kommit hit! Men SHIIIT vad kallt det var på vägen hit!! Jag avled typ :( Jag hade bara jacka, jeans och vanliga skor på mig :'( Hade typ behövt Vinterkängor, tjocksockar, tjockaste dunjackan ever och täckbyxor (alternativt skoteroverall av värsta sorten!), pälsmössa och några tjocka vantar! Men icke hade smarta jag på mig det eller! hehe :(
Nu sitter jag och lyssnar på när Björn Svensson (Timråspelare) är med på radion och pratar och så xD
Kl 12 har jag matteprov, tungt :/ Kommer säkert att få IG xD haha xD Jag missade matteprovet när jag var i New York, och ska göra det nu istället då :P haha (y)
Ha det bra i KYYYYLAN!
Varma kramar// Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0