Fett dålig uppdatering här på bloggen!

Ja, nu har det som ni kanske märkt, varit väldigt dålig uppdatering på bloggen! Ska bättra mig!
Idag var jag och Felicia på Birsta och sedan i stan och shoppade på mellandagsrean! ;) Idol-Erik och Idol-Calle var i Birsta och uppträdde/skrev autografet bland annat :P Felicia vart arg för hon hade glömt sin Calle-skiva, så då kunde hon inte få någon autograf av honom! xD
Mellandagsrean var inte mycket att hänga i julgranen om man säger så, lite halvsnål rea tycker jag! :/ Den enda butiken som hade bra rea var ju Peak, 40% på rätt mycket! (y) Mamma var på Peak och köpte 3 tröjor åt mig igår bland annat ;) fett fina! :D Idag köpte jag dock inga Peakkläder, men ändå ;)
Det enda jag köpte var en fin beige stickad kofta på Gina Tricot som var på halva priset! ;) hahaha xD 74,50 kostade den xD Men den var mysig och fin iaf :) Kvalitén på den återstår ju att se.. hahah xD
Nu sitter jag och ser på Junior VM, Sverige-Österrike, Sverige leder just nu med 4-3, 1 period kvar, den börjar nu!
Så hej för mig nu!
Ha det gött!
Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0