Fler bilder

Nu lägger jag upp fler bilder som jag fotade i New York :)

Henrik Zetterberg - the one and only ;)


Nyaste arenan i NHL :) Prudential center, New Yersey


Vad tycks om jumbotronen? ;) 2 skärmar åt varje håll xD


Prudential center, fett grym arena!


Regnigt väder! söt fågel med Frihetsgudinnan i bakgrunden :)


Macy's, världens största varuhus, något så grymt stort! Huuuur mycket kläder som helst! Bara de finaste märkena också ;)


Applebutiken, man går ner på en glastrappa och där nere finns ALLT av Apple ;D Me like! Gick runt där hur länge som helst ;) Köpte en högtalare till iPhonen :)


Madison Square Garden var rätt över gatan från hotellet (y)


New York city at night :)


Henrik Zetterberg!


Zäta!




Innan matchen i Madison Square Garden! :)


Garden är ju rätt stort ;);) tar typ 20 000 pers xD haha


Jag blickar ut över arenan :) Hade Timråtröjan med Pääjärvi på ryggen!


Fin utsikt från Empire State buildning ;D


Enastående utsikt! Men bra drag det var där uppe ska jag säga, på 86:e våningen, ca 300 meter upp i luften xD


Nej nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, det var min semester i miniperspektiv ;D
Ha det underbart! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0