GOD JUL

Nu är det julafton, gott folk! Jag hoppas att alla kommer ha en härlig julafton med mycket julklappar och god julmat :)
Jag har släppt ut hästarna här till morgonen och det är ca -10 grader ute. Det ser ut att kunna bli fint väder också! Härligt härligt!
Kl 12 ska jag och Elliot rida ut med Felicia och hennes ponny Hunk. Vi har en traditionsenlig julritt som vi genomfört i ett antal år... :) Det brukar alltid vara lika mysigt och trevligt! :)

Jag spanade nyss in julklapparna spm ligger under granen! Rätt många ändå... ;) De allra flesta av dom är åt oss fyra i familjen :) När dom har vaknat ska vi väl öppna dom, vi brukar göra så... Vi öppnar iaf en del av dom på morgonen, sedan får vi öppna resten ikväll :P
När jag kollade på julklapparna som står där inne, hittade jag ett extra intressant paket! Jag tog lite bilder på julgranen och paketen ;)


....undra vem som ska få det då? ;)



Vår lilla julgran i finrummet :)

Nej nu ska jag se om det är några som vaknat här i huset!
Höres senare!
Julkramar från Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0