Har suttit på skolan sedan 8.15

Ja, nu har jag suttit här på skolan sedan 8.15.... Känns rätt länge! xD Kanske lite fööör länge? Dom sista lärarna gick från skolan halv 4 ^^ Jag, plugghäst som man är, sitter kvar xD Det komiska av allt är att vi på tbs inte ens har lektioner på fredagar, och behöver därför inte komma hit alls på fredagar om det inte är något speciellt xD hahahaha :P Jag måste vara lite dum i huvudet, eller kanske inte lite, mycket dum i huvudet xD sitta på skolan till halv 6-tiden på en fredag! precis innan jullovet xD
Nu för tillfället har jag så sjukt ont i magen! det ogillas! :/ Magont är helt onödigt och borde avskaffas från denna planet! så är det bara! BLÄÄ på det!
Nu ikväll ska jag hur som helst gå på Sundsvall Hockey vs Malmö Redhawks! Det blir skojskoj :D
Ha det underbart, mina vänner!
Kram på alla! //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0