Helgen

HellowwWWWww bloggen och bloggläsare!!
Hoppas ni haft en underbar helg, så här knappt 2 veckor före jul :):) Jag har haft en jättetrevlig helg, full fart hela tiden :P
På fredag kväll var jag som sagt med min fader och broder på Sundsvall Hockey, Sundsvall förlorade... Efter det var det chillarkväll, dock kom jag i säng rätt sent på grund av att mina vänner på msn vägrade acceptera att jag skulle lägga mig.. dom är roliga dom ;) somnade vid halv 2 tror jag :P Klev upp 8 på lördag morgon, åkte in till stan och shoppade lite grejer och så. :) Alex kom dit till stan med sina föräldrar vid 10-tiden och åkte med mig hem sedan. Jag, Malin och Alex har sedan länge planerat ha någon form av överraskning till Felicia, eftersom hon fyllde år i början av december. :) Denna helg passade bäst för oss tre, så då vart det nu i helgen då ;) Vi hade bestämt med Felicias föräldrar att dom skulle skjutsa Felicia till mig, och hon var helt ovetande då. När Felicia plingade på dörren öppnade Alex dörren och Felicia vart helt chockad! xD Hon var inte alls beredd på att han skulle öppna dörren, hon trodde att han var hemma i Kramfors, där han bor, och var med kompisar typ. haha! Sedan, när Felicia lugnat ner sig en aning efter "chocken" åkte vi fyra in till stan och åt på Bite Line :) gottgott! :) Senare på kvällen kollade vi på film och satt och snackade halva natten typ, somnade vid 4-5 på natten, vaknade vid 9! xD Mycket sömn man fick den natten, eller inte haha xD Malin sov dock inte över här med oss, hon skulle träna söndag morgon. Tråkigt att hon inte sov över hon med bara :(
Idag har vi tagit det lungt, gick hem till Felicia och var där osv. :) Vid 4 åkte Alex hem och Felicia skulle hem och plugga inför något prov. Jag har fixat i stallet nu ikväll och nu ska man hoppa in i duschen en snabbis, sedan sovdags!
Jag är svintrött nu! Så god natt!
Kramkram// Denne

Pssssss. Det känns overkligt att det bara är typ 10 dagar kvar till jul! Helt sjukt vad tiden går fort! :O Men det är ju asbra egentligen ;D Ds.

Slänger ut en bild på när vi stog och väntade på bussen efter att vi ätit middag! :) Alla gör något med händerna xD haha ^^ Från vänster: Felicia, Malin och Alex (hehe, många vi var ;D fast det var kanonbra ändå! man behöver inte alltid vara femtioelva pers för att ha skoj!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

grr vilken läckerbit han va då ;)

2009-12-22 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0