Hissar och dissar

I natt kände jag mig på lite hiss- och disshumör! Jag vet inte varför, men gjorde iaf det! xD Jag började göra en lista, sedan vart jag dötrött vid 2-tiden, så jag gick och la mig istället xD hahaha xD men jag fortsätter nu!

Jag börjar med hissarna, det känns bäst så, liksom :)

- Först och främst vill jag hissa att det alldeles snart är jullov! Underbart! :D Det kan inte finnas någon som tycker att det är dåligt med jullov :P I så fall är den människan sjuk tror jag ;) Nej, det kan nog inte finnas någon.... xD Det ska hur som helst bli jätteskönt att få vila ut sig lite :) Jag ser fram emot ett slapplov, hoppas det blir det ;) Ett lov utan krav och måsten hela tiden.. :) Jag ska bara mysa runt hela lovet :) haha :)

- Sedan vill jag hissa all bra musik! Vad skulle man göra utan bra musik!?? Det bästa som finns när man är lite nere är att slå på några gamla, härliga, låtar! Då känns allt kanon! :D

- En stor, stor hiss till mina underbara vänner! Tack för att ni finns! :) Utan er vet jag inte vad jag skulle göra! You are amazing!

- Hiss till Sonisphere i Stockholm, dom tar dit bra band/artister xD Jag vill åka ner och kolla på Alice Cooper, det vore hur fränt som helst ;D Tänk Poison inför typ hur många 1000 pers som helst! Alltså, fatta kicken! ;D haha :P Det skulle iaf vara hur kul som helst att se han live :):) hehe :)

- Jag vill till sist hissa att jag fått sovmorgon 3 dagar DENNA VECKA!! I torsdags sov jag till 10, eftersom skolan började kl 12. Igår lördag sov jag också till 10! Och idag, hör och häpna, sov jag till 10.40! ;D (y) Fett skönt det! :) Jag som har lite svårt ibland att sova ut, men denna vecka jag jag absolut inte haft några problem med det! hihi :D

- En stor hiss till att det är Junior VM i hockey snart! Wiiieee! Längtar sååå mycket efter dom mysiga kvällarna/nätterna framför TV:n och junior VM :):):) <3 Den här gången tar dom GULD! ;D



Nu till dissarna.... Jag har egentligen inte så mycket att dissa, men jag ska nog lyckas skrapa fram lite dissar också xD saker som jag stör mig på och så :P

- Jag vill dissa att vi får jullov så sent som 2 dagar innan julafton, dvs den 22 december.... Det är lite väl sent tycker jag personligen. Fast då får vi ju i och för sig börja några dagar senare än andra skolor :) vi börjar först den 11 januari.. ;) Dom allra flesta skolor börjar torsdag den 7 januari... ;)

- Jag vill också dissa att det är en sån snöstorm ute! Blää på det! Om man skulle gå ut nu skulle man säkerligen blåsa bort eller något! :( Kan det inte snöa lagomt någon gång, typ att det tar lite chill och liksom snöflingorna faller till backen lite lungt? Det är så himla fint, men när det är snöstorm är det inte lika fint.... :/

- Jag måste också dissa att jag inte tränat för tränare på typ 3 veckor! Vi var ju i USA i början av december, sedan efter det har han fått tagit det lungt, jag har haft mycket i skolan och så.. Det skadar väl inte med lite vintervila heller.... men ändå :P Skulle egentligen åka och träna för Gunilla idag, men hon avrådde oss att åka dit, det var tydligen "köra-fast-risk" där, och det vågar vi inte riskera, allra helst inte med transporten... Så får väl rida ut i det *host* härliga vädret idag med. Inte så mycket att göra åt. Sedan blir det kanske, eventuellt, någon träning innan jul, annars får det väl bli i mellandagarna.. :P


Nej nu kan jag nog inte komma på något mer att hissa eller dissa!
Take care!
Kram Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0