Övernattning på skolan

HELLOOOOOOO! ;D;D
Ja, nu är det övernattning här på Thoren Business School! Jag, Elin, Joel och några till sitter i soffor och fotöljet i 5.th avenue (ett klassrum) och kollar på film på storbild! ;) Vi har sett en Beckfilm (jag tog med mig 5 av mina 24 Beckfilmer xD) haha, jag och Elin älskar Beckfilmerna! ;D Dom är så sjukt bra! :D <3
Nu ser dom på någon dålig film (tycker jag iaf! xD), så jag sitter vid datan, kollar på youtube och lyssnar på underbara låtar istället ;) Lånade förresten min brorsas feta hörlurar med asbra bas i nu på övernattningen! ;D Lite skillnad jämfört med mina små "ploppar" om jag säger så..... ;) hehe :P Skönt är det också med hörlurar!! ;) slippa att "plopparna" hoppar ut ur öronen ibland pga att dom inte sitter så perfekt... Hörlurar kan inte sitta fel ;) (y)
Nu börjar jag redan(!) bli lite småtrött (få hängöga som min far brukar säga! xD)...... Känns ju inte så himla lovande om jag säger så.... xD Det lär ju ändå inte bli så mycket sova i natt är jag rädd för :P
Tidigare ikväll bjöd skolan alla elever här på julbord! Dock äter jag ju ingen julmat, det enda jag fick på tallriken var då några köttbullar och en potatis xD hehe, jag är sån :P har alltid varit, och kommer förmodligen alltid att vara xD inte så mkt att göra åt att jag inte äter sill, gravad lax, ägg, skinka och så! :P hah!
Shit vad skönt det är att bara sitta och lyssna på härlig musik för sig själv, helt ostörd! xD Oftast blir man insatt i något annat eller så, så det är inte varje dag jag sitter i min helt egna värld om jag säger så ;););) Härligt är vad det är! ;P
Nu ska jag chilla vidare!
See you!!!! Puss o kram// Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0