Övernattning på TBS fortsättning....

Nu är det full fart här på TBS! Jag befinner mig här och nu i 5.th avenue, där Elin, Joel, Erik mfl. spelar en massa musik på inte alltför låg volym om jag säger såååå ;P Jag vandrar runt i de olika rummen, i dom allra flesta är det cs-turnering typ xDxD jag hatar att alla ser sååå  serious ut xD haha, jag ba: men chillaaaa!! Typ 1/2 skolan sitter med hörlurar framför sina dotas och spelar! xD Jag är typ en av dom få som inte gör det/inte gjort det tonight! :P Och sköönt är väl det, palla cs lixooooom ;D
Jag gick nyss in i "grannrummet" via condotti, där Lina sitter och lägger upp en massa massa bilder från nu ikväll, alla är inte allt för seriösa, men ändå ;D hahahah xD En hel del tokbilder! xD
Jag har även fotat nu ikväll, men långt ifrån lika flitigt som Lina och co! haha! Kanske kommer det lite bilder av mig någon gång från ikväll, men jag kan inte lova något i förväg :P Dessutom har jag sjukt dåligt med batteri i kameran! Diss på det hörrni! :/
Nu ska jag checka läget här omkring igen tror jag ;) Klockan är ju "bara" tio över ett ;D
Kraaam Denne, direkt från TBS övernattning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0