På Arlanda

Just nu befinner jag mig på Arlanda flygplats. Flyget går om 1,5 timme! Jag är fett pepp nu ska ni veta ;D Jag har gått runt här inne på Taxfree affärerna i typ en timme, köpte en bok och provade en massa härliga parfymer :) Love it! Och priserna är ju fett bra också ;) haha (y) Ska se när jag kommer till New York om det är ännu billigare där kanske ;) heheheh ;) Flyget går 10.10, ahhhh :D :D

Saknar redan allt folk där hemma :O Och mina små djur som är hemma! <3<3 Men snart får jag träffa alla igen som tur är ;D At home again on Tuesday :):)
Nu ska jag köpa lite Taxfreegodis tror jag :D hihihihi :D
Tyvärr kan jag inte slänga upp någon bild härifrån, i och för sig tror jag inte att det är så relevant för er att se heller, men ändå liksom ;) haha, onödig jag är xD
Nej nu ska jag nog gå och sätta mig och loda någon stans tror jag ;D hehehhe ;D
Ha det superkalasbra! Det ska jag ha iaf :D
Kram på er alla!! //Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0