På Birsta med Felicia och Malin

I morse stack jag ut till stallet och red ut Elliot barbacka idag igen! Efter det red jag Frosty (en D-ponny som står i vårt stall) med Felicia och Hunk. Det var ca -18 grader ute och strålande sol! :P Härligt, fast lite väl kallt xD
Vid 14-tiden åkte jag, Felicia och Malin in till stan och sedan vidare ut till Birsta och shoppade! Jag hittade inte så värst mycket på rean idag. Men jag hittade iaf en Peaktröja xD (y) Jag har blivit lite av en Peakgalning nu tror jag xD Fick ju en Peak dunjacka av pappa här om dagen :) Jättevarm, skön och fin :) Hahah, illa, dom senasta dagarna har jag köpt typ 5 Peaktröjor/huvtröjor förresten xD Men är det rea så är det! ;D
När vi shoppat klart tog vi en fika på Charm, då när vi satt där, satte sig Takida-Robban sig med sin familj vid bordet brevid vårt bord xD Felicia vart helt galen eftersom hon typ älskar Takida xD
Nu ikväll har vi kollat på TV/film och så xD Fellan ska sova här i natt, vi ska nu se JVM, Sverige-Ryssland!
Take Care! Kram Denne

Slänger upp en bild på tröjan som jag köpte idag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0