På IKEA

Nu ikväll var jag, brorsan, mamma och pappa ut och åt trevlig Lill-Lördags middag på Restaurang Victoria :) Jag tog oxfilé :) smaskigt värre ;) Proppmätt vart jag typ också! xD Efter middagen åkte vi ut på IKEA! Jag älskar verkligen att gå på IKEA, eller något annat typ möbelvaruhus, och kolla på olika möbler, inredningar osv.... :D Jag vet att jag är udda! xD Jag skulle kunna gå runt där i en dag om jag fick, och köpa typ hälften av allt som finns där för den delen också :P Längtar tills man flyttar hemifrån, i egen lägenhet :) Då ska jag möblera och greja, det kan jag lova! xD
Idag kollade vi bland annat på en ny säng åt mig. Min har några år på nacken nu, och inte är det någon värsta skönheten precis heller ;P Men vi hittade ingen lämplig, det fanns bara 90:s och 160:s och 180:s vad vi kunde se xD Jag var ju mer ute efter en 120 eller 140 :P Så det vart inget köp.
Däremot köpte vi en ny matta till mitt rum, den blir nog bra skulle jag tro :) Sedan köpte vi någon hylla, en massa doftljus osv :) Man hittar alltid en massa på IKEA innan man är klar konstigt nog ;)
Nej nu ska jag sova! Har rätt mycket i skolan nu, de sista dagarna innan lovet! Imorgon är egentligen sista riktiga skoldagen typ ;) På fredagar har vi inga lektioner, utan där planerar vi själv vad vi behöver arbeta med osv. På måndag och tisdag lär vi knappast göra så jättemycket antar jag.. :P På måndag är det övernattning på skolan, jag och Elin ska kolla film då vi, det pratade vi om idag ;P Det blir nog trevligt med en övernattning så där precis innan jul tror jag :):)
Nej nu är det sovdags för små barn som mig! xD
Kram på alla! //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0