På julfirande i Norrberge

Ja, nu sitter jag i Norrberge, Timrå hos mina kusiner. Vi har haft ett litet julfirande här :) Roligt att träffa släkten :)
Jag har fått många fina presenter :) som tex. parfymer, presentkort, pengar osv :) Nu sitter jag, mamma, mormor och moster och myser i fotöljerna här och småpratar med varsin bärbar dator i knät xD Mys!
Vi har fått flera samtal om att jag och mamma var med på TV:n ikväll, på 2:an :P Vi missade det totalt, men vi gick in på svt.se och kollade ;) Det är dokumentären om Nathalie Rönnqvist (hon blev mördad av sin kille för ca 6 år sedan här i Njurunda) Länk till filmen:
http://svtplay.se/t/113398/cityfolk

Nej nu ska jag avsluta inlägget ;)
Ha det bra! Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0