På skolan

Nu sitter man på skolank, har ätit lunch och så :) Nu chillar jag, pluggar lite oså :P Har väl egentligen inte så himla mycket att säga, men kände för att göra ett inlägg ändå liksom ;) hehe :P
Ja, vi kan ju konstatera att det är jul om en vecka och en dag, samt att det är snö ute och att det är kallt! I varje fall här i Norrland ;) haha :P Underbart med jul snart! :) Det känns som att det börjar bli härlig julstämning här i stan ;) julmusik och julbelysning för fullt ;) Och den 26:e december händer 2 bra saker!! Sak 1 som är bra som händer då är att Timrå spelar sin första match efter juluppehållet, då mot MoDo hemma i Eon, nedsläpp kl 16, BE THERE! Det lär ju snart vara slut på biljetter, så skynda er att köpa ;) haha =)
Sak 2 som är bra som händer den 26:e är att Junior VM börjar då! :D (Småkronorna, hockey) Jag kollade precis spelschemat för småkronorna, den 26 december spelar Sverige mot Tjeckien kl 13.00 i kanadensisk tid, dvs typ kl 19 här i Sverige. :) (jag har inte någon exakt koll, men om jag jämför med New York, och det ligger väl ungefär i samma tidszon som det stället i Kanada, där JVM spelas. :) Det kan väl skilja någon timme sådär jämfört med New York, men inte så mycket ;P
Jag läste också att matchen sänds 8 minuter efter ordinarie matchtid, tex. om matchen börjar kl 17, sänds den kl 17.08 osv ;) Jag kan skriva spelschemat nu här i bloggen för Sverige, tiderna är i kanadensisk tid ;)

26 december, kl 13.00
Tjeckien - Sverige

27 december, kl 13.00
Österrike - Sverige

29 december, kl 17.00
Sverige - Ryssland

31 december, kl 13.00
Sverige - Finland



2 januari
Kvartsfinal

3 januari
Semifinal

5 januari
Final


Ser ju bra ut tycker jag :) Man ser fram emot JVM nu!!! :D
Nu har jag samhälle!
Ha det underbart! Kram Denne

Lägger in en julig bild :) <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: tack så mycket :)

2009-12-16 @ 22:54:12
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0