Radio Guld

I morse ringde väckarklockan 05.50, jag hoppade upp ur sängen och var aspepp! (eller inte) haha ;P Men jag tog mig upp ur sängen, bra jobbat det! :) Man var trött som få ska jag säga xD Mamma och jag åkte hemifrån kl 06.50 typ, sedan hämtade vi några från hennes skola och åkte sedan till Bredand och hämtade upp några av mammas elever. Vi åkte in till stan, till radio Guld för dom blev intervjuade och sånt där på radion xD Dom pratade om sitt projekt på skolan, ett Kenyaprojekt. Dom har typ kontakt med någon skola där i Kenya och ska åka ner dit och blablabla.... xD Jag satt på sidan och lyssnade när dom pratade och så ^^ Skolan jag går på är ju typ 2 minuter från ST-huset, där Radio Guld håller till. Så jag satt där på sidan och chillade under tiden liksom ;D haha xD
Nu börjar jag, det är case idag och imorgon, sedan på fredag morgon går planet från Arlanda till först Amsterdam, mellanlandning där och sedan vidare till New York :D
Jag ska försöka skriva lite i bloggen hur det är och så, men kan inte lova något :P Och då kommer jag ju inte kunna skriva med Å, Ä och Ö hah xD det kommer att bli djukt strörigt, fast får väl försöka använda så lite ord som möjligt som innehåller dom tre sista bokstäverna helt enkelt ^^ xD
Tyvärr blir det inte några bilder under tiden jag är där :) Jag har inte med mig någon dator dit, och sedan kommer jag inte ha så mycket tid över heller :P Men något snabbt inlägg varje dag ska jag försöka hinna med ;) Observera att tiden där borta är 6 timmar efter, som klockan är typ 19 här, då är den 13 där och så ^^ ja, ni fattar xD Bloggen kommer då lägga ut att jag skrivit inläggen mitt i natten, så det blir lite stört.. haha xD men man får ha lite överseende med det. :D
Ha det bra gott folk! Kramkram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0