Slumrar till lite nu och då

Ja, som rubriken lyder så har jag varit halvt sovande nu ikväll! Kan ju bero mycket på tidsomställningen, 6 timmar är rätt så mycket ändå :P Idag red jag ut Elliot en sväng, han har ju vilat under tiden vi var borta, så han var ju ganska pigg då ;) haha! Det vart inte många skrittsteg på hemvägen om jag säger så ;P Buskillen min!

Och tänk att det redan är ondsag idag, även så kallad Lill-Lördag! Känns fett bra att det bara är Torsdag och Fredag kvar på denna vecka! Sedan är det helg, ser fram emot helgens förhoppningsvis spännande och roliga saker :) Vad det är tänker jag självklart inte berätta nu, lite hemlisar måste man ju få ha även inom bloggvärlden :P Bilder kommer säkert att komma ut här på min lilla blogg någon gång nästa vecka :)
Okej, en liten ledtråd kommer här, om det nu hjälper. Jag ska inte åka iväg någonstans ;) Fri tolkning på det! hihi :)
Nej, nu är det nog sovtime för små barn som mig :) haha, dock är jag inte så trött... hehe, kan ju ha och göra med att jag sovit ett antal gånger nu ikväll.. :P Men jag lär ju somna ändå så fort jag lägger huvudet på kudden! xD
Så god natt! Kramkram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0