Snöstorm!!

Nu är man på skolan, det är snöstorm! :/ Det kommer huuur mycket snö som helst! Kaooos! :/ I natt sov jag sämst, jag somnade skitsent och vaknade typ 5.30.... :/ Vet inte varför, men gjorde det iaf.... :( Fett drygt var det.
Nu chillar jag här på skolan, i fotäljerna med en filt runt mig, jag fryyyser så! Brrr!
Igår var jag, Isak, Mamma och Pappa på Birsta :):):) Det var skönt att gå runt på Birsta när det snöade så mycket! Vi tänkte först gå på stan, men med ett sånt här väder passar Birsta bättre ;)
Det var lugnt och skönt på Birsta igår i varje fall ;D (y)
Nu är det genomgång i matsalen, Rättskunskapscaset.........
Ha det gott! Kramisar Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0