Snow, snow

Det snöar mest hela tiden här! Man börjar bli lite smått less på att det snöar xD Elliot har ju inga snösulor, men han ska typ skos denna vecka. Och nu när han inte har sulor än så länge, går det inte att rida. Snön klumpar upp sig i hovarna och då kan man rida typ 3 meter, och sedan måste man hoppa av och kratsa ur snön ur hovarna, hoppa upp och rida några meter till, hoppa av och kratsa ut hovarna och så vidare.... Det är liksom inte hållbart. :P Dessutom är det stor risk att rida med så kallade styltor, som hästarna får av packad snö under hovarna, för dom kan i värsta fall bryta benen och så... :/
Jag tog någon bild med camen idag på skolan, när det snöade xD brrr säger jag bara xD Bilden är från ett klassrumsfönster ^^



Ha det bra där ute i snön, nu ska jag återgå till mitt plugg!
Kramar// Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0