Sovmorgon, sedan stressig dag!

I morse vaknade jag kl 10, sååå himla skönt! :) välbehövlig sovmorgon. Nu sitter jag på skolan, har slutat sista lektionen, men bussen går om 20 minuter, så jag väntar där på skolan... :P Vi hade redovisning sista lektionen nu, och vi failade sönder typ xD hahaha! Jag stog typ och skrattade xD fast läraren verkade inte ta det så överdrivet hårt precis.. men ändå :P Det pinsammaste var att en i min grupp hade kopierat från wikipedia, rätt av, på power point redovisningen :/ Diskret va!!? Man såg wikipedias länkar, som dom har i texterna där.... Och som pricken över i:et var han inte närvarande under den lektionen vi skulle redovisa... men det drabbar bara han, så, men lite småtråkigt ändå.. :/

Här är det sviiinkallt! I morse var det typ -15 grader ute, och det snöade och blåste! brrrr! Ute på gatorna här i stan är det härlig julstämning iaf :) Mysig julbelysning osv! :) det gillas!
Nu, snart, går bussen hem, ska hem och plugga det sista nu innan jullovet! skönt att det börjar bli något slut :P
Ha det underbart, alla bloggläsare!
Ni ska veta vad glad jag är att jag har er! Utan er läsare, skulle jag inte orka blogga xD hehe :)
Är det något ni vill ha ändring på bloggen, eller så?? :) Jag uppskattar kritik kring min blogg, det ska ni veta!
Nu ska jag promenixa ner till bussen!
Kraaam Denise

Kommentarer
Postat av: Emma

hej. ÅHH du är bääst. jag följer din blogg varje dag och den är så himla bra1! största fanet. vill dock höra mer om hur du tränar din häst så att han hålls i nästan lika bra form som då gunilla hade honom! =) kramis... Emma

2009-12-18 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0