USA snart

Ikväll åker jag från Sundsvall ner till Stockholm/Arlanda och imorgon bitti flyger jag från landet :) USA är resmålet, men jag stannar till i Amsterdam för mellanlandning ;) Tänk, om ett dygn befinner jag mig på Arlanda flygplats och väntar på planet :) Fett kul! :D F*n vad jag ska shoppa :):) Tror jag iaf :D hehe :D
Systemkameran förljer (självklart) med mig också ;D Jag rensade ur minneskortet igår och laddade batterierna till max :D (y) Jag tog även med mig digitalkameran, så det kommer säkerligen en bildbomb här på bloggen efter resan ;D haha =)
Nu ska jag börja med dagens skolarbete :) Eventuellt kommer det något till inlägg från Sverige, sedan blir det i USA :) Förresten, gott folk, förresten så kommer jag inte att ha någon mobil med mig till USA, jag stänger av den under hela tiden vi är där ;) haha xD
Ha det bra så höres vi!
Kramkram Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0