VILL HA!!!!

Nu var jag en sväng ner på Åhlens och shoppade lite, och jag provade Brittans nya parfym, Circus fantasy! Jag provar typ aldrig parfymer, men jag såg den i förbifarten liksom, och då tyckte jag att flaskan var snygg och sprutade på lite xD Jag fastnade för den direkt! heeeelt sjukt alltså! Jag tror verkligen att den är JAG liksom! Jag gillar de allra flesta parfymer, men det är bara vissa som jag verkligen tycker om, som jag kan ha på mig hur mycket som helst och aldrig blir less på! Jag tror att det här är en sån för mig! :) Jag måste prova den imorgon igen, imorgon på Arlanda och om jag gillar den lika mycket då ska jag nog köpa den ;) Billigare och bättre på Tax free juuuu :D:D (y)



Den har ju sjukt snygg utsida också, dessutom ju! ;D
Jag har Britneys lila parfym (Midnight fantasy) sedan förut, och den luktar också gott, fast jag tror faktiskt att jag gillar den ljusblå (Britney Spears Circus fantasy).

Men en annan av mina favoriter är helt klart Paris Hiltons Can can. Den har jag var och varannan dag, den kan ibland vara lite för "stark", men oftast passar den ;)



Nej nu ska jag nog fortsätta med plugget!
Kram på alla! //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0