3:e plats

Idag kom jag och Elliot på en 3:e plats La:4 ute i Timrå. :) Elliot kändes bra, var dock lite spänd framför allt i travprogrammet, det blåste rätt mycket så Elliot tyckte det var läskigt när det blåste plastskynken som satt vid domartornen. xD Det var lite missar i programmet, men inga "grova" missar ;) Vi fick 62,27% och hamnade som sagt på en 3:e plats. =)
Detta var även första tävlingen med våran nya sadel, som i och för sig har många herrans år på nacken, men i varje fall ;) Vi köpte den för ca 1,5 vecka sedan.. :) Det känns mycket bra måste jag säga! :) Förut hade jag en Amerigo close contact, men jag tycker att den var lite "platt" för min smak. Den som jag köpt nu är en Röösli, dom är djupare i sätet och så :)
Imorgon är det dag 2 i Timrå (för min och Elliots del) och dag 2 för Junior DM:et, just nu ligger jag och Elliot 2:a efter Matilda Söderlind på Nakita (som vann La:4 idag).
Så nu laddar jag och Elliot om batterierna inför morgondagen! ;D
Snart ska mamma och jag åka och äta på en restaurang :)
Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0