Bakning

Idag bakade jag chokladmuffins och chokladsockerkaka, dom vart bra (Y) Nu var det ett tag sedan jag bakade... :P Det är perfekt att baka dagar som denna..... :) Vi bjöd hit Maggan och Jessica på fika, det är ju dessutom Margareta-dagen idag :P Så alla som heter Margareta, Grattis på namnsdagen! :D
Nu har jag sett på typ nästan hela filmen Solstorm nu, den var sådär bra :P Har sett typ delar ut den förut, så jag visste typ vad som skulle hända xD Och idag premiäreldade vi i våran nya kamin på övervåningen (Y) hehe, brandlarmet började gå igång efter några minuter xP Lyckat!
Imorgon ska jag in till stan, sedan ska jag nog träna Elliot i ridhuset/paddocken.. :) Hoppas det blir bättre väder än idag! Han fick vila idag, eftersom det konstant öste ner regn.. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att Elliot tycker det är speciellt kul att rida ut när det vräker ner regn :P så han fick vila idag..
Nej nu har jag suttit framför datorn alldeles för länge!
See you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0