Dåligt med inlägg

Nu har det varit dåligt med inlägg här på bloggen, det har varit mycket att göra här coh så har det framför allt varit så himla fint väder! Man har inte kunnat suttit inne framför datorn när det är sånt här kanonväder! typ 30 grader i skuggan och strålande sol i en veckas tid! :D Underbart! :D Det har blivit mycket bad i Ljungan, vid våran stuga. Där är det omkring 20 grader varmt, mycket härligt! :) Moster Åsa är här på semester med hennes häst Manne. Dem kom i förrgår natt, alltså onsdag natt, natten mot torsdag.
Nu är det Gatufesten här i stan, jag har varit där 2 dagar, onsdag och torsdag. Det har varit väldigt roligt, man träffar så mycket folk man känner och så! :D I onsdags var det Agnes Carlsson som uppträdde, i torsdags var det Erik Hassle och EMD som jag kollade på :)
Här idag var jag och tränade med Elliot på SRK, han var mycket fin :) Nu ikväll åkte jag och pappa in med hans nya Corvette, den var jätterolig att åka i, 4 avgasrör och en j*vla motor! :D Riktigt bra fart i den ska jag säga! ;D Vi körde runt lite i stan och kollade, vi åkte också till hamnen och kikade förbi Lasse och Maria på deras finfina, stoooora båt! :D
Nej nu är jag jättetrött, måste nog gå och lägga mig snart.... :P
God natt! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0