Hemma

Igår kväll kom jag, mamma brorsan och moster hem igen från Dorotea, Lappland. Här i helgen var det urnsättning av gammelfarmor Aina och mammas kusin Towa som gått bort här i vinter. Sorgligt var det...
I Lördags firade vi mormor och morfar som varit gifta i 40 år, Rubinbröllop! Mamma, moster och morbror gjorde en egen version av Bryan Adams hit "Summer of '69". Det vart väldigt underhållande ska jag säga! ;) Det var en överraskningsfest för mormor och morfar :) Dom fick även "klä ut sig" i bröllopskläder, mormor fick ha vit klänning med slöja och morfar fick ha frack. =) På lördagskvällen åkte vi och åt på en restraung, mycket gott var det, oxfilé var på menyn :)
Nu sitter jag i köket och har precis ätit frukost. :P
Idag ska jag träna lite med Elliot ;)
Ha det gött! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0