Marly och jag

Såg precis en film, Marly och jag. Den var rolig/bra med med ett sorgligt slut... Jag grät dom sista 15 minuterna, asjobbigt :/ det är inte alls speciellt ofta jag gråter till filmer ska jag säga.. Men det kan ha och göra med att jag är grymt trött att jag grät nu... :P Här ikväll hade jag min försenade 15-årsfest, bättre sent än aldrig som man brukar säga ;) Det var jag, Felicia, Malin, Anna (S.), Linn och Rebecca som var med på min lilla fest/middag. Vi var nere i min stuga vid Ljungan, åt och badade och så :) Sedan gick vi hem till gården och kollade på filmen. Tack var en mycket trevlig fest, girls!! :)
Nu håller mina ögon att gå i kors för mig, så jag är jävligt flummig nu ska jag säga xD
Imorgon bitti ska jag på Elliot och Ella på Sandie rida ut, så nu är det bara till att lägga sig för att man ska orka upp imorgon ;P
Kraaam!! //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0