Regal del Marion...

... är namnet på mina kusiners och deras föräldrars finfina 13 meter långa båt. Idag stog den ute på Alnö, på Vindhem. Vi åkte med mina kusiners familj + en till familj, + mormor och morfar som också hängde med ut till havs. Vi var allt som allt 14 pers ;) Vi åkte iväg med storbåten till ett café och käkade glass. :P Jag, moster Maria och Petter (en kompis till Maria och Lasse, min morbror och "moster") satt uppe framför allt, där fram xD vet inte vad det heter, jag är inte så kunnig inom båtar :P Det var hur som helst väldigt härligt, Lasse körde väl typ 25 knop elr nåt, lite lagom fort =)
Lite bilder kommer från denna härliga dag! :)

Nedan: Jag fram på båten :)


Solade medans vi åkte från cafét :)


Framåt sett från "min plats" :) Nobykullen är den kullen typ mitt i bilden ;)


Folket


Snodde även en bild på båten av Maria :P


Ha det gött i värmen! Sommarkramar// Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0