Regn

I morse vaknade jag 5.30 pga. att det ösregnade utanför mitt fönster, på plåttaket som är på altanen.... Jag kunde såklart inte soma om, så då var det bara till att gå upp efter omkring 1 timmes försök att somna om, till slut gav jag upp och klev upp istället. Klockan 7 gick jag ut med mamma till hästarna och gav dom morgonmat, men dom fick stå inne pga. det eviga regnandet.. Om regnet lugnar ner sig lite snart får dom nog komma ut ;) Elliot har i varje fall 2 fina fönster att titta ut genom, så jag tror inte det går någon större nöd på honom ärligt talat ;)
Nej snart ska jag nog rida Elliot i ridhuset snart, nu regnar det i princip ingenting alls (Y) me like! :Dsnälla, säg att det ska vara uppehåll i helgen, det är ju DM i Timrå, vi vill inte att det ska komma regn på oss dååå :/ sol sol sol ska det vara! 8D
Ha det bra i det regniga vädret, kram "Denne" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0