Regna

I morse när jag vaknade och drog upp rullgardinen och kollade ut såg jag att det vräkte ner regn! Inte så kul! Jag som hade bokat att rida ut på Elliot med en tjej i stallet, det känns inte som att man är så jättesugen på att rida ut när det regnar som det gör nu... När man kommer hem efter uteritten så ser både jag och Elliot ut som två dränkta katter och då är det bara till att smörja alla grejjer och så... Nej, jag tror att vi får skjuta upp uteritten tills regnet lugnar ner sig, ikväll är det bättre förhoppningsvis! Vad är det för sommar denna sommar om jag får fråga!? det har varit typ 5 riktigt fina dagar hittils, på 5,5 veckors sommarlov!
Fast det är rätt mysigt att sitta inne när det regnar ute och kolla på TV, eller lyssna på lite musik på Spotify, nu går Uggla på högsta volym!! ;) Så jag ska inte klaga.... :P Just nu är det "Kung för en dag" ;D
Tog några bilder alldeles nyss, det blir lite småmysiga bilder när det regnar ändå, måste jag säga =) Fast dock på denna bild syns det inte hur mycket det egentligen regnar.. Pappas Corvette på bilden nedan ;)


Regniga kramar// Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0