Shoppingdag

I morse åkte mamma och jag in (med "Korven", Corvetten alltså xD) till stan för att shoppa, vi var först ocg framkallade lite foton, sedan var det stan som gällde! :) Det vart ingen storshoppning idag, då min plånbok inte tillåter det för tillfället ;) haha
Jag köpte: nagellack, mascara, tröja med linne till, strumpor och några saker till. =)
Vi åt sedan god-lunch på Barista, jag tog Chicken teriyaki.
När vi kom hem så red jag Elliot i paddocken med Ella och Sandie, Elliot kändes bra :) Ingrid hjälpte mig lite och så idag. =) Jättesnällt :)
Nu har vi haft gäster här, dom hade med sig tårta xD haha :P
Nej nu ska jag kolla vad som är på TV:n!
Kramkram Denise :) <3


Kommentarer
Postat av: Åke

Ja va ska man säja...du är duktig på att skriva och fota...å rida och sköta hästen oxå samt att baka me...va ska det bli av dig då du blir stor??

Mormor undrar hur det är med städ och disk??? ..men vad jag vet så är du bra på de me, hihi.

Kul iaf att läsa din blogg...även om jag gömmer att kolla den vissa dagar

Kram

2009-07-21 @ 23:50:39
Postat av: Denise Danielsson

Tack morfar för dom värmande orden :) Kram

2009-07-22 @ 11:39:09
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/
Postat av: Felicia och malin

hahahahaha!!! fan vad du chillar då! hahaha // malin och fellen

2009-07-23 @ 00:11:11
URL: http://feliciawallgren.weebly.com
Postat av: Denise Danielsson

Hahaha, och det ska ni säga, Fellen och Mallan! xD

2009-07-23 @ 08:51:39
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/
Postat av: Fellen

hahaha jao ska vi säga haha xD

2009-07-23 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0