Solat

Idag har jag och mamma åkt runt med Corvetten, bla. i Skatan, Lubban och Berga.... Det var härligt, vi tog av taket, härligt när det fläktar i håret! ;) Vi stannade även till och solade i Lubban, där fick vi hela stranden för oss sjävla, härligt! Till skillnad från Berga, där det var fullpackat!! xD haha ;)
Vi åkte även ut en sväng till pappa och brorsan som var ute på Öjestrand och spelade en golftävling, kollade på dom lite och så :) Där var det asmycket folk! :O Det var nån tävling (eftersom det är sista dagen av Öjestrands golfvecka).
Ni ikväll har vi ätit gott, grillat kött! Vi grillade även lite mashmallows (stavning?) det var nice, det var typ 3 år sedan jag åt det xD haha
Nu har jag suttit inne på Spotify och lyssnat på diverse låtar, och just nu är det Magnus Uggla som spelas upprepade gånger haha xP Han har rätt roliga texter måste jag säga, jag har aldrig förut suttit såhär och spelat dom, nu hör man verkligen VAD han sjunger, annars brukar det mest vara på radion man hör han :P
Men nu ska jag nog gå och lägga mej!
Nattinatti! //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0