Soligt och fint!

Idag är det riktigt fint väder! I morse tog vi in 5 ton hö här i stallet, skönt att vi har fått in hö för hela året där uppe på hölogen. Igår red jag Elliot i NRF's ridhus för andra gången "på riktigt" ;) Han kändes bra, nu rider jag honom på träns och LA-saker, då vi ska vara med på Junior DM som går i just LA, det är nästa helg i Timrå ;) Här om dagen la jag ut en liten filmsnutt på mig och Elliot samt Åsa och Manne (som jag länkade till i något tidigare inlägg, om jag inte minns helt fel.... :P)
Här händer det annars inte så mycket vad jag vet.. Igår fixade jag till min hemsida/uppdaterade den lite och så.. :) Jag kan länka till den på en gång:
www.freewebs.com/denisedanielsson

Nej nu ska jag ut och sola lite, man måste passa på medans tider är som man brukar säga ;)
Snart är det höst.. Brrr.. Fast en sak som är bra med hösten är att då drar hockeysäsongen igång = TIMRÅ IK :D :D Denna säsong och 2 säsonger framåt (säsonger: 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012) har jag årskort på ståplats (=det bästa enligt mig!) hahaha :D :D Så då kommer jag att gå på alla matcher :D det spelar ingen roll om jag så har brutit benet eller vad som helst, men dit ska jag! ;D Timrå IK <3
Men ha det gött!! //Denise!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0