Film

Nu har jag inte skrivit något på några dagar på denna blogg igen... det har varit fullt upp dem senaste dagarna ska jag säga :P Vi har varit och tränat med Elliot mm. Idag red jag och Elliot i NRF:s ridhus för andra gången, idag tillsammans med moster Åsa och hennes häst Manne. Jag och Elliot joggade runt på träns i lägre form, skänkelvikningar mm, han var lugn o fin :)
En liten film som jag fixade till från dagens pass finns på youtube ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fDizFFZxjVI

För er som undrar så är det jag som rider den svarta hästen (Elliot) och Åsa på fuxen (Manne) :) Vi red lite som "spegelritt" som ni ser på filmen.... :P haha, bara på skoj, det vart rätt roligt på filmen ändå ;)
Nej nu ska jag gå och kolla på TV xD
Ha det gött!! Kramisar// Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0