Tävling SFRK dag 2

Idag var det upp tidigt, åka ut till Färsta för att kolla på Gunilla och Heidi som startade kl 9.00. Dem debuterade Medelsvår, då i FEI:s finalprogram för 6-åriga hästar eftersom hon är 6 år xD Sedan var det min och Elliots tur, kl 11.33 närmare bestämt.... :P Han var fin på framridningen, men på banan vart han spänd och överladdad, det blåste rätt mycket och så. Idag var det FEI:s inledande program för juniorer. Det har var aldrig ridit förut, eller sett någon rida det. Men jag kom ihåg programmet utan några större problem ;) Elliot var bitvis fin idag, men han var lite fjantig i båda förvända och bytte xP Men jag bröt av till skritt och fattade förvänd så man fick till enkla bytet som var några meter senare.. Vanliga bytena var bra idag, dem fick vi 7:or på :P Synd det inte var koffecient på dem även detta program (som det var igår då) :P Annars var det inga större missar sådär, det var just att han var spänd/överladdad, som domarna skrev, det drog ju ner :P Vi fick 57,5% och hamnade någonstans i mitten på resultatlistan. Emma fotade på mig och Elliot, Tack så mycket Emma! :D Jag fotade även på Gunilla-Heidi och på Emma-Martina. :) Några bilder är här lite längre ner.
Jag vill även passa på att tacka Lena som dök upp på tävlingen, som hjälpte oss under dagen och var hästskötare! :)
Nu ska jag snart ut och ta in typ 1-2 ton hö i stallet :P
Ha det! Kram Denise

- Heidi och Gunilla (Foto: Jag)


- Fina Heidi fick rosett :) (Foto: Jag)


- Emma och Martina (Foto: Jag)


- Jag och Elliot (Foto: Emma Ewardson)


- Jag och Elliot (Foto: Emma Edwardson)


Jag vill samtidigt passa på att säga att det är copyright på samtliga bilder på denna sida/blogg, bilder får ej kopieras utan tillstånd av mig/fotografen av bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0